Hejs.

Publicerad 2012-10-18 14:52:15 i Allmänt,

Har bloggat förut för något år sen, dock har jag aldrig haft något intressant att skriva för mitt liv har varit ganska vanligt. Inget speciellt om man säger så. Nu tycker jag själv att mitt liv har ändrats jätte mycket efter dessa år. 
Kanske inte så intressant ändå, men jag skriver för min egen skull. För att det är roligt att komma ihåg. Roligt att skriva ner.
Ska berätta lite om mig själv då.
Jag heter Emilia och bor i Finland jag bor i Åbo med min älskade pojkvän, 2 katter och 2 gerbiler. Är 18år. Fick också veta för inte så länge sen att jag är gravid. Ja, jag är det. Har haft svårt att acceptera det själv, men så är det bara. Tyvärr har jag märkt det mycket sent, och vet inte precis hur långt in i graviditeten jag är, men har imorgon min första tid till barnmorskan så får jag veta mer själv och det kommer kännas bra. Det är ganska spännande att veta att jag ska bli mamma. Skulle aldrig trott det för tex ett halvår, men på något sätt har jag ändå en bra feelis :)
Har tyvärr det värsta kvar, att berätta för alla. Vet inte riktigt hur vi ska göra det, men det är väl bara att göra det. 
På Lördagen fyller min pojkvän 19 år, då gäller det att berätta åt föräldrarna. Hoppas de tar det bra. Men det tror jag. Kanske de får en chock till först men det skall väl gå över, så brukar det ju vara. 
 
Det var kanske det mest intressanta som pågår i mitt liv. Annars är jag väl en helt vanlig ungdom. Studerar 3dje året till kock, skulle bli färdig till våren men får lite se hur det blir med den saken eftersom mina planer i livet har ändrats ganska rejält.  
 
 
 
 
 
 
 
Älskling & Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela