3

Publicerad 2012-10-26 16:21:43 i Allmänt,

Nu är snön här! Brukar inte tycka om snö men nu e de faktist helt mysit :) Dock har min julfiilis stigit mycket fast det bara är oktober! Ska ida ha en mysi hemmakväll sme min älskling. Vi ska antagligen äta tortillas o se på film :)
imorgon blir de att fara o se på babykläder. vi så också en billi vagn man skulle kunna tänka sej. V
i funderade även på namn blir de pojke så blir de Vincent, flicka som de antagligen blir e de lite svårare men kanske Minnea :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela